top of page
Search
  • vivianalevi

להתחדש בתדר וצבע החודש טבת

כל חודש עברי מלווה אם תדרים רבים ובינהם גם תדרי הצבעים. מוזמנת לגלות מה הם תדרי הצבעים המלווים חודש הזה, וכיצד מידע זה יעזור לך להעצמה בחיי היום יום שלך?



חודש טבת



כמו כל חודשי השנה, גם חודש טבת קיבל את שמו בגלות בבל. שמו המקורי של החודש הוא ״טביתו״, שפירושו באכדית הוא משהו ששוקעים בו. שם זה נולד כתוצאה מהגשמים הרבים שירדו בחודשים שקדמו לו ויצרו בוץ עמוק. הבקבוקים היכולים לבוא לעזרתנו בחודש זה יכולים לתת לנו השראה והארה פנימית לדרך הנכונה ליציאה מאותו בוץ ולאפשר זריחה של שחר חדש בתוכנו.


בקבוק 26- כתום/כתום- המפטי דמפטי

בקבוק זה מאפשר התארגנות מחדש.

בחודש טבת במקרא התרחשו אירועים רבים, כמו מותם של סיחון ועוג בימי משה ותחילת חיה החדשים של אסתר בארמון המלך. אירועים אלה הוציאו את בני ישראל ממצב קיים לא טוב ואיפשרו להם להתארגן מחדש בהתאם למצב שנוצר. אירועים אלו עיצבו את המשך דרכם בארץ. למעשה, הצבע הכתום מאפשר לנו להסיר, לנקות ולהיפטר מזיכרונות ממצבי הלם שחווינו בחיינו. זיכרונות אלה יכולים להשפיע עלינו פיזית ומנטאלית ואף להשפיע על ההילה האנרגטית סביב גופנו. בקבוק זה מאפשר שיקום עמוק ואמיתי עד לכדי הגעה למצב של צמיחה אישית שמאפשרת לנו לסייע ולעזור לסובבים אותנו.


בקבוק 100- שקוף/מג'נטה עמוקה - המלאך מטאטרון

בעשרה בטבת, יום שגם נקבע כצום, יש לנו הזדמנות ייחודית לבדוק מול עצמנו האם אנו רוצים לחיות את חיינו באופן פאסיבי או האם אנו רוצים להיות אנשים הקובעים לאן פנינו מועדות. בקבוק זה יבוא לעזרתנו בבחירה. הוא בא להזכיר לנו להאיר את האור הגלום בתוך הצללים של עצמנו. מתוך כך, מתאפשרת זריחה של שחר חדש בתוך העולמות הפנימיים שלנו. הצבע השקוף מייצג את האור הבא להאיר על הצללים בתוכנו. המג'נטה העמוקה עוזרת לנו לשים לב לעצמנו, להקשיב לרצונותינו הפנימיים ולבחור בעצמנו את מה שאנחנו רוצים לעשות.


בקבוק 73- זהב/שקוף - צ'אנג טסו


הצבע הזהב מאפשר לכוכב הפנימי שלנו להוביל אותנו לבהירות, להבנת המטרות שלנו ולהבנת המתנות שאנו מביאים איתנו לעולם בעצם קיומנו. יצירות אנושיות מעניקות תובנות חדשות לגבי עצמנו והעולם הסובב אותנו. כל אחד מאיתנו הוא יצירת אומנות! הזהב מביא איתו גם שמחה לעצמנו ולסביבה. הדליקו את ניצוץ השמחה בתוככם- והוא ידליק את השמחה בסובבים אתכם. הצבע השקוף מעניק לנו בהירות. הוא מאפשר את הדלקת האור הפנימי ומתוך כך להתפתח ולהבין הבנת המטרות בחיינו. היום, יותר מתמיד, כל האפשרויות פתוחות בפנינו.

"חודש טבת הוא זמן לשיבה ולמציאת הגדרה מחודשת. הלוואי שנדע להיעזר בכוחות של חודש זה כדי לגלות מי אנו באמת ומה אנו רוצים להיות. זהו המפתח לגאולה אישית, שבבוא העת יהפוך למפתח לגואלה לאומית" ("חודש טבת", מאת הרבנית ציפורה הלר)


כיצד המידע הזה הופך לשימושי עבורך? במהלך החודש תוכלי בכל פעם שתירצי להוסיף, למלא, להרגיש את האיכויות של צבעי / תדרי החודש מביאים,את מוזמנת פשוט לדמיין את אחד התדרים / צבעים האלה יורדים מלמעלה ומהאין סוף ועוטפים וממלאים את הגופים שלך בצבע שבחר כשאת מבקשת שאותן איכות ימלוא את הגופים שלך ואת התאים שלך באותו התדר / צבע. תדר / צבע כתום - התארגנות מחדש, ניקוי ממצבי הלם, מאפשר שיקום עמוק כדי להגיע למצב של צמיחה.

תדר / צבע שקוף - מזכיר להאיר את האור בתוכינו, זריחה מתוך המעמקים שלנו. בהירות

תדר / צבע מג'נטה עמוקה – עוזרת לשים לב לעצמנו, להקשיב לרצונות העמוקים שלנו.

תדר / צבע זהב - חיבור לכוכב הפנימי, לעוצר הפנימי

בסיום תודי לאנרגית הצבעים שמילא את גופך.

והחזירי את המודעות שלך לכאן ועכשיו לרגע הזה.

אפשרות נוספת היא ללבוש את הצבעים האלה בחודש הזה כשאת מודעת למה הצבע / התדר מחזק ומאפשר לך.


בברכת אהבה, אור, צליל וצבע

ויויאנה לוי מטפלת בכירה "בתרפיה צליל אור וצבע" לסדנאות/חוגי בית/טיפולים פאלפון: 050-3170273  דואר אלקטרוני: viviana.levi@gmail.com



מקורות: מאמר "חודש טבת – תרגום לוקה בחסר" מאת הרבנית ציפורה הלר, מאמר חודש טבת", "החודש ושבטו", הרב ציור שייז כהנא ז"ל מאמר "חודש טבת" מתוך האתר של מרכז הקבלה

23 views0 comments
bottom of page