top of page
Search
  • vivianalevi

להתחדש בתדר וצבע החודש תמוז

Updated: Jul 29, 2020

כל חודש עברי מלווה אם תדרים רבים ובינהם גם תדרי הצבעים. מוזמנת לגלות מה הם תדרי הצבעים המלווים חודש הזה, וכיצד מידע זה יעזור לך להעצמה בחיי היום יום שלך?



חודש תמוז



השם תמוז באכדית הוא ״דומיזו״, שהוא אליל הצמחים והפריון בפולחן האליל של בבל. נשאלת השאלה, מדוע ניתן שם של אליל לחודש עברי ועם ישראל מקבל זאת? הסיבה היא להזכיר ושכולם ידעו, שהסיבה שירושלים נפלה היא בגלל פולחן אלילים.

תמוז הינו חודש של צער ובכי. בחודש זה התרחשו מספר אירועים קשים על בני ישראל בזמנים שונים: -בני ישראל עבדו את העגל ובשל זאת נשברו הלוחות. -אפוסטומוס שרף את התורה והעמיד צלם בהיכל. -חורבן ירושלים.

בחודשים טבת, תמוז ואב דעך האור ובעולם השתלטו האפלה והצער. חודש זה מביא עמו אתגרים רבים, אך בסופו של דבר האתגרים בחיינו הם הכלים שלנו לצמיחה, הבנה והפנמה של כל היש בעולמנו.


הצבעים היכולים לבוא לעזרתנו בחודש זה


בקבוק מספר 100- שקוף /מג'נטה עמוקה: שם הבקבוק: המלאך מטאטרון


הצבע השקוף מייצג את האור. הוא מסייע לנו להאיר את המקומות ה"חשוכים" בתוכנו, לשחרר ולרפא את המקומות הכואבים שלנו. המג'נטה העמוקה מורכבת מאדום וכחול והיא מייצגת את החוויות, הרגשות וההתנסויות בחיינו שלפעמים קשה לנו להתמודד עמם ולכן אנו "מאחסנים" אותם עמוק עמוק בתוכנו, אנו נמנעים מלהתייחס אליהם ומלהקדיש להם תשומת לב וזמן. שילוב של צבעים אלו מאפשר לנו להסתכל עמוק פנימה לתוך עצמנו, להביא את האור (שקוף), בעזרתו להסתכל מתוך הסמכות שלי והרצון שלי להביא שקט לתוכי (כחול) ולעשות פעולה (אדום) לשחרור, ניקוי וריפוי של עצמנו (מג'נטה). בקבוק זה מזכיר לנו שאין צורך ליפול לאפלה ולצער של חודש תמוז- אלא שיש דרך נוספת.

כיצד המידע הזה הופך לשימושי עבורך? בבמהלך החודש תוכלי בכל פעם שתירצי להוסיף, למלא, להרגיש את האיכויות של צבעי / תדרי החודש מביאים, את מוזמנת פשוט לדמיין את אחד התדרים / צבעים האלה יורדים מלמעלה ומהאין סוף ועוטפים וממלאים את הגופים שלך בצבע שקוף ומג'נטה עמוקה כשאת מבקשת שאותן איכויות ימלוא את הגופים שלך ואת התאים שלך באותו התדר / צבע.

תדר / צבע שקוף - מזכיר להאיר את האור בתוכינו, זריחה מתוך המעמקים שלנו. בהירות

תדר / צבע מג'נטה עמוקה – עוזרת לשים לב לעצמנו, להקשיב לרצונות העמוקים שלנו.

בסיום תודי לאנרגית הצבעים שמילא את גופך.

והחזירי את המודעות שלך לכאן ועכשיו לרגע הזה.

אפשרות נוספת היא ללבוש את הצבעים האלה בחודש הזה כשאת מודעת למה הצבע / התדר מחזק ומאפשר לך.

בברכת אור אהבה וצבע


ויויאנה לוי

מטפלת בכירה "בתרפיה צליל אור וצבע" לסדנאות/חוגי בית/טיפולים פלאפון: 050-3170273 דואר אלקטרוני: viviana.levi@gmail.com



מקורות:

תרפיה אור צליל וצבע, ד"ר שולמית רונן

61 views0 comments
bottom of page